サイト内検索

詳細検索

ヘルプ

セーフサーチについて

性的・暴力的に過激な表現が含まれる作品の表示を調整できる機能です。
ご利用当初は「セーフサーチ」が「ON」に設定されており、性的・暴力的に過激な表現が含まれる作品の表示が制限されています。
全ての作品を表示するためには「OFF」にしてご覧ください。
※セーフサーチを「OFF」にすると、アダルト認証ページで「はい」を選択した状態になります。
※セーフサーチを「OFF」から「ON」に戻すと、次ページの表示もしくはページ更新後に認証が入ります。

[5/15~5/27最大50%]6周年クーポン祭り

【総合】honto 6周年 「超スーパーセール」(~5/31)

経営・ビジネス ランキング

経営・ビジネスのランキングをご紹介します一覧を見る

前へ戻る

次に進む

目次

    Part 1: Key factors to understand the business environment
    Chapter 1: Why do business in Japan now?
    Chapter 2: What are challenges and obstacles in doing business in Japan?

    Part 2: The 7 Steps for Success
    Step 1: Think globally - take Japanese market into consideration from early stage
    Step 2: Do sufficient research and develop strategy
    Step 3: Define positioning products distribution channel well in particular
    Step 4: Establish “Glocal = Global + Local” flow of the total process
    Step 5: Network with experts around the globe to leverage global assets while adapting to local
    Step 6: Leverage the Internet and mix online with offline
    Step 7: Acknowledge that Japanese way is quite different from yours

    Part 3: Case studies
    Case 1: Global FCMG Companies (P&G Nestle Coca-Cola) ? Successfully entered to penetrate the Japan market although local counterparts are still strong

    etc