サイト内検索

詳細検索

ヘルプ

セーフサーチについて

性的・暴力的に過激な表現が含まれる作品の表示を調整できる機能です。
ご利用当初は「セーフサーチ」が「ON」に設定されており、性的・暴力的に過激な表現が含まれる作品の表示が制限されています。
全ての作品を表示するためには「OFF」にしてご覧ください。
※セーフサーチを「OFF」にすると、アダルト認証ページで「はい」を選択した状態になります。
※セーフサーチを「OFF」から「ON」に戻すと、次ページの表示もしくはページ更新後に認証が入ります。

送料無料 日付更新(2017年7月)

	ブックオフ宅本便ページ修正

目次

  • CHAPTER ONE:INTRODUCTION
    • 1.0 BACKGROUND
    • 1.1 RESEARCH PURPOSE
    • 1.2 THESIS STRUCTURE
    • 1.3 OUTLINE CONTENT OF EACH CHAPTER
  • CHAPTER TWO:LITERATURE REVIEW
    • 2.0 INTRODUCTION
    • 2.1 RESEARCH GENEOLOGY OF RESEARCH INTO BUYER BEHAVIOUR
    • 2.2 FROM INDUSTRIAL BUYING TO RETAIL BUYING
    • 2.3 PERSONAL ASPECTS AS“ANTECEDENTS”
    • 2.4 DECISION CRITERIA IN RETAIL BUYING
    • 2.5 SUPPLIER RELATIONSHIPS AND ATTITUDE OF RETAIL BUYER
    • 2.6 FRAMEWORK FOR THE EMPIRICAL RESEARCH
    • 2.7 ANTECEDENTS IN THE FRAMEWORK MODEL
    • 2.8 COMPONENTS OF ATTITUDE
    • 2.9 KEY RESEARCH ISSUES
    • 2.10 CONCLUSIONS
  • CHAPTER THREE:THE JAPANESE DISTRIBUTION SYSTEM
    • 3.0 INTRODUCTION
    • 3.1 THE DISTRIBUTION STRUCTURE IN JAPAN
    • 3.2 DECLINE IN THE NUMBER OF SMALL STORES
    • 3.3 CHARACTERISTICS OF THE JAPANESE DISTRIBUTION CHANNEL
    • 3.4 REGULATION AND RETAIL CONCENTRATION
    • 3.5 CONCLUSIONS
  • CHAPTER FOUR:QUALITATIVE RESEARCH
    • 4.1 INTRODUCTION
    • 4.2 THE EFFECT OF BUSINESS PRACTICE IN A DISTRIBUTION CHANNEL
    • 4.3 HISTORY OF POLICY OF ASSORTMENT AND ORGANIZATION
    • 4.4 BUYING FUNCTIONS IN SOME LEADING GMS
    • 4.5 THE THREE ROLES:BUYERS SUPERVISOR AND DISTRIBUTOR
    • 4.6 THE MASTER LIST
    • 4.7 RELATIONSHIPS BETWEEN BUYERS AND SUPPLIERS
    • 4.8 CONCLUSIONS
  • CHAPTER FIVE:RESEARCH METHODOLOGY
    • 5.0 INTRODUCTION
    • 5.1 THE DELISTING QUESTIONNAIRE AND THE JAPANESE CONTEXT
    • 5.2 QUESTIONNAIRE DESIGN IN THE UK CONTEXT
    • 5.3 QUESTIONNAIRE DESIGN IN AN AUSTRALIAN CONTEXT
    • 5.4 DEVELOPING THE QUESTIONNAIRE IN A JAPANESE CONTEXT
    • 5.5 DEVELOPING A METHODOLOGY FOR THE JAPANESE CONTEXT
    • 5.6 APPROACHING RESPONDENTS FOR THE MAIN SURVEY
    • 5.7 CONCLUSION
  • CHAPTER SIX:EMPIRICAL STUDY
    • 6.0 INTRODUCTION
    • 6.1 THE THREE DELISTING SURVEYS
    • 6.2 DATA SAMPLE CHARACTERISTICS
    • 6.3 DERIVED VARIABLES
    • 6.4 RESULTS OF QUESTIONNAIRE SURVEY
    • 6.5 RESEARCH PROPOSITIONS
    • 6.6 EXPLORATION OF THE DATA
    • 6.7 CONCLUSION
  • CHAPTER SEVEN:CONCLUSION
    • 7.1 CONCLUSIONS FROM EACH CHAPTER
    • 7.2 RESEARCH ISSUES
    • 7.3 FURTHER IMPLICATIONS

商業 ランキング

商業のランキングをご紹介します一覧を見る

前へ戻る

次に進む