サイト内検索

詳細検索

ヘルプ

セーフサーチについて

性的・暴力的に過激な表現が含まれる作品の表示を調整できる機能です。
ご利用当初は「セーフサーチ」が「ON」に設定されており、性的・暴力的に過激な表現が含まれる作品の表示が制限されています。
全ての作品を表示するためには「OFF」にしてご覧ください。
※セーフサーチを「OFF」にすると、アダルト認証ページで「はい」を選択した状態になります。
※セーフサーチを「OFF」から「ON」に戻すと、次ページの表示もしくはページ更新後に認証が入ります。

2017年間ランキング

	ブックオフ宅本便ページ修正(2017/11/22~12/31)

目次

  • 1.Introduction−A User’s Guide / Beverley A.Yamamoto ; Don Bysouth
    • Setting the Context for the Handbook
    • Creating the Scaffolding for Quality Enhancement
    • The Global 30 Project and Paying Attention to Outcomes
    • Visualizing‘Quality’Practice
    • The Purpose of this Handbook
    • Navigating the Handbook
  • Part One Creating the Framework for Enhancing the Quality of English‐Medium Programs and Courses / Beverley A.Yamamoto ; Don Bysouth
  • 2.Scaffolding Quality−Key Curriculum Concepts
    • Benchmarking
    • Learning Outcomes
    • Curriculum Alignment
    • Syllabus Writing
    • Course Learning Outcomes
  • 3.Levels of Learning and Instructional Methods
    • Levels of Learning
    • Instructional Methods
    • Selecting Instructional Methods
  • 4.Assessment as Linked‐up Practice
    • Forms of Assessment
    • Assessment Methods
    • Selecting Assessment Strategies
    • Using Criteria and Descriptors
    • Preventing Plagiarism and Setting Internationalization Goals
  • 5.Feedback as Practice in Dialogue
    • Student and Instructor Feedback
    • Samples of Assessment Types with Instructions and Associated Feedback and Criteria
  • 6.Moderation−Ensuring the Reliability and Validity of Assessment
    • Internal Moderation
    • External Moderation
    • Course Leader Reports
  • Part Two Reflections on Teaching and Learning on an English‐medium Program
  • 7.Introduction−Teaching Reflections / Viktoriya Kim ; Saori Yasumoto ; Christie Lam
  • 8.Syllabus Design / Viktoriya Kim
  • 9.Assessment Issues in Multicultural Classrooms / Saori Yasumoto
  • 10.Management Issues in Multicultural Classrooms / Christie Lam
  • 11.Enhancing the Role of Teaching Assistants in the Delivery of English‐medium Courses/ Yukiko Ishikura
  • Part Three−From Handbook to Practice / Beverley A.Yamamoto ; Don Bysouth
  • 12.Conclusion−Enhancing Quality and Practice