サイト内検索

詳細検索

ヘルプ

セーフサーチについて

性的・暴力的に過激な表現が含まれる作品の表示を調整できる機能です。
ご利用当初は「セーフサーチ」が「ON」に設定されており、性的・暴力的に過激な表現が含まれる作品の表示が制限されています。
全ての作品を表示するためには「OFF」にしてご覧ください。
※セーフサーチを「OFF」にすると、アダルト認証ページで「はい」を選択した状態になります。
※セーフサーチを「OFF」から「ON」に戻すと、次ページの表示もしくはページ更新後に認証が入ります。

送料無料 日付更新(2017年7月)

【ネットストア】講談社全品ポイント最大10倍キャンペーン(~10/31)

収録作品一覧

作品 著者 ページ
Students Taking Action Mathilde MASSINON 著 25−33
Food‐Borne Disease among School Age Children in Bogor Leo Wibisono ARIFIN 著 34−39
Raising Food Safety Awareness Nur Syabira Izzaty MD YUSOFF 著 40−49
Extension for Food Security in Rural Communities of Mexico Aldo Fabián GONZÁLEZ‐CAMACHO 著 50−57
Reducing and Recycling Campus Waste for Sustainability Jocylen FOX 著 61−72
The Role of University Students in Promoting Wildlife‐Based Tourism Salum Ramadhani KULUNGE 著 73−84
Research Work on Bioremediation for Soil in the Uhaa Hudag Region of South Gobi Province BATJARGAL Nomin 著 85−96
Nationwide Perspective and Regional Focus XUXiangyu 著 97−109
Promoting Agriculture in Brazil by Its Reflection to the Whole Society I.R.MOREIRA DANTAS ほか著 113−122
Filipino Youth Taking Action Julia Celine P.YUMOL 著 123−141
Developing Directions in Sustainable Agriculture Sungju YUN 著 142−153
Student Actions to Promote Sustainable Agriculture,at the Royal University of Agriculture,Cambodia Thira PINN 著 154−163
Integrated Water Management and Student Participation as a Collaborative Approach to Improving Urban Water Systems Jennifer VAN DIJK 著 167−178
Seaweeds in Peru Ivonne Amelia VIVAR LINARES 著 179−189
Student Awareness on Sustainability of the Ecosystem NGUYEN Thi Xuan Huong 著 190−198
Student Engagement to Improve Situations in Local Communities Rebecca FRIES 著 201−210
Student Action in Revitalizing Agricultural Villages Yuri HASHIGUCHI 著 211−220
Community Forests Nitat Chaisongkram 著 221−229
Student Action in the Field of Food   233
Student Action in the Field of Environment   234−236
Student Action in the Field of Agriculture   237−239
Student Action in the Community Development   240−241
Poster Session   243−266
General Discussion   267−287