サイト内検索

詳細検索

ヘルプ

セーフサーチについて

性的・暴力的に過激な表現が含まれる作品の表示を調整できる機能です。
ご利用当初は「セーフサーチ」が「ON」に設定されており、性的・暴力的に過激な表現が含まれる作品の表示が制限されています。
全ての作品を表示するためには「OFF」にしてご覧ください。
※セーフサーチを「OFF」にすると、アダルト認証ページで「はい」を選択した状態になります。
※セーフサーチを「OFF」から「ON」に戻すと、次ページの表示もしくはページ更新後に認証が入ります。

送料無料 日付更新(2017年7月)

修正:1,000円以上の注文で5%OFFクーポン(0915-21)

目次

  • Chapter 1 Introduction
    • 1.1.English education in Japanese elementary schools−A historical summary
    • 1.2.Aims and objectives
    • 1.3.Rationale and research questions
    • 1.4.Overview of the book
  • Chapter 2 Phonological Awareness and its Importance for Japanese Children Learning English
    • 2.1.Introduction
    • 2.2.Phonological awareness and its development
    • 2.3.Phonological awareness and early reading development in L1
    • 2.4.Japanese children’s phonological awareness and speech segmentation in L1
    • 2.5.Phonological awareness necessary for Japanese children in learning to read in English
    • 2.6.The necessity of phonological awareness instruction for Japanese children learning English
    • 2.7.The instruction of phonological awareness
    • 2.8.The factors affecting the item difficulty in the phonological awareness assessment
    • 2.9.Chapter summary
  • Chapter 3 Methodology
    • 3.1.Research Design
    • 3.2.The intervention
    • 3.3.Chapter summary
  • Chapter 4 The Results
    • 4.1.Actual sessions
    • 4.2.Lower‐case letter‐name knowledge
    • 4.3.Phonological awareness skills
    • 4.4.Letter sounds−Short vowels and basic consonants
    • 4.5.Skills and knowledge for early word reading
    • 4.6.The results of children’s questionnaires before and after the intervention
    • 4.7.Children’s reactions to the reflection sheets
    • 4.8.Summary
  • Chapter 5 Discussion
    • 5.1.The effectiveness of the phonological awareness instruction in‘Foreign Language Activities’
    • 5.2.Summary
  • Chapter 6 Conclusion
    • 6.1.Main findings of this study
    • 6.2.Theoretical implications
    • 6.3.Practical implications
    • 6.4.Limitations and future directions
    • 6.5.Concluding statement

教科別学習指導 ランキング

教科別学習指導のランキングをご紹介します一覧を見る

前へ戻る

次に進む