「honto 本の通販ストア」サービス終了及び外部通販ストア連携開始のお知らせ
詳細はこちらをご確認ください。
- カテゴリ:研究者
- 取扱開始日:2014/05/02
- 出版社: 丸善プラネット
- サイズ:21cm/215p
- 利用対象:研究者
- ISBN:978-4-86345-205-3
紙の本
An Analysis of Japanese Management Styles,Business and Accounting for Business Researchers
著者 The Committee for the Internationalization of Research Business Analysis Association (編)
日本経営分析学会設立30周年記念の論集。「日本の経営分析の特色」「利益の質と内部統制」など、日本の経営スタイルとビジネス、会計についての論考を収録する。【「TRC MAR...
An Analysis of Japanese Management Styles,Business and Accounting for Business Researchers
このセットに含まれる商品
前へ戻る
- 対象はありません
次に進む
商品説明
日本経営分析学会設立30周年記念の論集。「日本の経営分析の特色」「利益の質と内部統制」など、日本の経営スタイルとビジネス、会計についての論考を収録する。【「TRC MARC」の商品解説】
目次
- Part One:Overview of Business Analysis
- Making Capitalism More Responsible:Lessons from History for the Way Forward / Matthias Kipping
- Improving Cross‐country Research and Scholarship Accountancy−Focusing on Japan− / David A Ziebart ; Masumi Nakashima ; Sid Bundy ; Matt Sooy
- The Challenge of Fruitful Long‐term Cooperation:A Japanese‐French Joint‐venture in the Cosmetics Industry / Ludovic Cailluet
- Keiei Bunseki:In Search of the Japanese Style Business Analysis / Shiro Ichinomiya
- Japanese Characteristics of Business Analysis / Tsuneo Sakamoto
- Japanese Companies in the Post‐bubble Period−Sharp,Panasonic,and Sony− / Takefumi Ueno
- Changing Management Targets Observed in Mid‐term Management Plans for Japanese Companies−from“Managing Shareholder Value”to“Creating Shared Value”− / Shigeru Shoda
- Part Two:Details of Business Analysis
- Takeover Premiums and Financial Characteristics of Target Firms in Japan / Hiroyuki Bundo
関連キーワード
あわせて読みたい本
前へ戻る
- 対象はありません
次に進む
この著者・アーティストの他の商品
前へ戻る
- 対象はありません
次に進む